woensdag, januari 28, 2015

Inspiration Wednesday 2015 - #1

The first spread in my new art journal.  I'm taking Donna Downey's online  Inspiration Wednesday 2015 class, together with Anneke.
De eerste spread in mijn nieuwe art journal.  Samen met Anneke schreef ik in voor Donna Downey's online Inspiration Wednesday 2015 lesjes.

I chose this journal from Ranger.
Daarvoor dit journal van Ranger gekozen.


The stencils I used.
Met deze stencils gewerkt.

I enjoyed week 1.  Hoping to learn different techniques, and to use a lot of the supplies I already have.
Week 1 was alvast heel tof.  Ik hoop verschillende technieken te leren, en veel van mijn ongebruikte spullen te kunnen gebruiken.


Can't wait seeing what Anneke made
Ben benieuwd wat Anneke maakte!

I used:
Dylusions Creative Journal
Gesso: Liquitex
Modeling Paste: Talens Amsterdam
Stencils:  TCW Mini Art is, Mini Filmstrips ; Dutch Doobadoo A4 Alphabet;  Donna Downey Signature Donna's Glasses DD-006
Paint:  Paper Artsy Fresco Finish Chalk Acrylics #Slate, #Turquoise
Acrylic Matt Medium: Winsor & Newton
Stamps:  Unity Stamps Donna Downey Empowered Words DD-960A;
Archival Inkpad: Watering Can
Baby wipes

Inspiration Wednesday 2015

12 opmerkingen:

  1. Ook deze is ook prachtig! (heb net al bij Anneke gekeken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That looks amazing ! Looking forward to seeing your other pages as the course progresses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig verweerd effect, wow. Je koos mooie kleuren! En die bril past perfect :) Ik kijk al uit naar de volgende...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er super uit! Hele mooie kleuren en structuur. Ik kijk ook al uit naar het volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great pages....it's fun isn't it?!
    xoxo Sioux

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous - I love the stencils you've used to create a gorgeous spread! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige uitwerking Godelieve, leuk zo'n workshop! Zou ik ook weer eens moeten doen maar waar haal ik de tijd vandaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, knap gedaan ! Dat is veelbelovend voor de volgende !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan!! Vast heel leuk om te doen! Ik ben héél benieuwd naar je volgende pagina's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er prachtig uit, heel tof gedaan ! Weer nieuwe creaties van jou om naar uit te kijken ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.